Χόφενχαϊμ: Το μάρκετινγκ σε άλλο επίπεδο

103 εκατομμύρια ευρώ μόνο από πωλήσεις την τρέχουσα περίοδο έβγαλαν οι "χωριάτες"

Ιστορικό ρεκόρ κερδών αναμένεται να σημειώσει και την τρέχουσα σεζόν η Χόφενχαϊμ, καθώς οι «χωριάτες» έχουν ήδη βάλει στα ταμεία τους 103 εκατομμύρια ευρώ τα οποία προήλθαν από πωλήσεις παικτών. Παράλληλα, υπάρχουν διάφορες ανανεώσεις συνεργασίας με τους βασικούς χορηγούς του γερμανικού συλλόγου, ενώ στα κέρδη θα συνυπολογιστεί και η αλλαγή του ονόματος της έδρας των «μπλε» σε «PreZero Arena» από «Ράιαν Νέκαρ Αρένα».

Τα συνολικά κέρδη του συλλόγου, αναμένονται να ξεπεράσουν τα 300 εκατομμύρια ευρώ, με την Χόφενχαϊμ να αποτελεί πλέον παράδειγμα μάρκετινγκ στο σύγχρονο ποδόσφαιρο, καθώς ένας σύλλογος από ένα χωριό της Γερμανίας το οποίο αποτελείται από 3.000 κατοίκους, καταφέρνει να φτάσει σε τόσο υψηλό επίπεδο και όχι με το να βάζει το χέρι στην τσέπη, αλλά με το κερδίζει ολοένα και περισσότερα. Όσον αφορά την φετινή χρονιά η πώληση του Ζοέλιντον στην Νιούκαστλ, απέφερε 45 εκατομμύρια ευρώ τα οποία μπήκαν στα ταμεία της Χόφενχαϊμ, με τον Βραζιλιάνο άσο να μετακομίζει στους «χωριάτες» προ τριετίας, έναντι 2 εκατομμυρίων από την Σπορτ Ρεσίφε (έγινε η ακριβότερη πώληση της Χόφενχαϊμ, με την προηγούμενη να είναι του Φιρμίνο στη Λίβερπουλ έναντι 41 εκατομμυρίων ευρώ). Από εκεί και πέρα, ο Κερέμ Ντεμπιρμπάι απέφερε 28 εκατομμύρια ευρώ με την πώληση του στην Λεβερκούζεν, ο Νίκο Σούλτς 25 μετακομίζοντας στην Ντόρτμουντ, ενώ πέντε εκατομμύρια ευρώ μπήκαν στα ταμεία των «χωριατών» από την πώληση του τεχνικού Γιούλιαν Νάγκελσμαν στην Λειψία. Μένει να φανεί αν το ποσό αυτό αυξηθεί και άλλο, καθώς Αμίρι και Κράμαριτς βρίσκονται ψηλά στο μεταγραφικό στόχαστρο κορυφαίων ευρωπαϊκών συλλόγων και δεν αποκλείεται να υπάρξει ακόμα μια πώληση μέχρι και την ολοκλήρωση της μεταγραφικής περιόδου. Παράλληλα υπάρχουν και περιπτώσεις όπως ο Τσολάκ τον οποίο η Χόφενχαϊμ πούλησε έναντι ενός εκατομμυρίου ευρώ στην Ριέκα και Χακ στην Νυρεμβέργη έναντι 600.000 ευρώ, παικτών τους οποίους έβγαλε από τις ακαδημίες της. Όσων αφορά τώρα τα κέρδη πωλήσεων από το 2008 έως και σήμερα οι «χωριάτες» έβαλαν στα ταμεία τους 338,59 εκατομμύρια ευρώ και το ισοζύγιο της παρουσιάζει θετικό πρόσιμο με έσοδα 122,1 εκατομμυρίων. Ενώ για να γίνει αντιληπτό το μέγεθος της επιτυχίας  των «χωριατών», αξίζει να σημειωθεί πως στη δεύτερη θέση της σχετική κατάταξης έρχεται η Στουτγάρδη με έσοδα 54 εκατομμυρίων ευρώ.

Το σκεπτικό της Χόφενχαϊμ, αναφέρει, πως όλα έχουν την τιμή τους και εφόσον αυτό βελτιώνει το μέλλον του συλλόγου, δεν υπάρχει κάποιος λόγος για να μην υπάρξει κάποια πώληση. Όπως τόνισε άλλωστε και ο διευθυντής ποδοσφαίρου του συλλόγου, Αλεξάντερ Ροζέν «Η ομάδα μας και τα τμήματα υποδομής μας, δουλεύουν ασταμάτητα και μπορούν να στηρίξουν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο την προσπάθεια της πρώτης ομάδας, ενώ παράλληλα μπορούμε να παράγουμε ακόμα περισσότερα ταλέντα τα οποία θα ενισχύσουν και άλλο τον σύλλογο, για αυτό να είστε βέβαιοι». Η Χόφενχαϊμ ακολουθεί τα βήματα της Πόρτο η οποία εδώ και αρκετά χρόνια τροφοδοτεί τους μεγάλους του Ευρωπαϊκού ποδοσφαίρου, αγοράζοντας φθηνά και πουλώντας ακριβά, αναγκάζοντας μάλιστα ομάδες όπως η Λειψία η οποία προκειμένου να βρεθεί στην Μπουντεσλίγκα ξόδεψε ανυπολόγιστα χρήματα, να ακολουθήσουν την λογική της, ώστε να αγοράζει φθηνά και να πουλάει ακριβά, αντλώντας έτσι χρήματα τα οποία θα την βοηθήσουν στο μέλλον για την εξέλιξη της. Δεν είναι άλλωστε λίγοι που φέρνουν την Χόφενχαϊμ ως παράδειγμα του υγιούς ποδοσφαίρου, καθώς είναι ο σύλλογος με τα περισσότερα καθαρά κέρδη τα τρία τελευταία χρόνια στην Μπουντεσλίγκα.

Παρασκήνια

Θέματα