Μαζική επιστροφή στην Έβερτον!

Τέσσερις παίκτες του Μάρκο Σίλβα έπαιξαν σε φιλικό παιχνίδι προετοιμασίας και τέθηκαν στην διάθεση του Μάρκο Σίλβα

Betfootball 12/10/18 - 19:01

Ενίσχυση που μοιάζει με… μεταγραφική περίοδο! Ο Μάρκο Σίλβα περίμενε αρκετό καιρό, αλλά πλέον μπορεί να υπολογίζει σχεδόν σε όλους τους παίκτες του, καθώς στην Έβερτον παρατηρήθηκε… μαζική επιστροφή! Σε φιλικό παιχνίδι που διεξήχθη κεκλεισμένων των θυρών, αγωνίστηκαν μετά από αρκετό καιρό τέσσερις παίκτες, στους οποίους ο Μάρκο Σίλβα υπολογίζει ακόμα και για την βασική εντεκάδα. Στο παιχνίδι έπαιξαν ο Γιέρι Μίνα και ο Αντρέ Γκόμες που έφτασαν μαζί από την Μπαρτσελόνα, αλλά μέχρι στιγμής έμεναν εκτός. Επιστροφή και για τοβν Φιλ Γιαγκέλκα που επιστρέφει σιγά σιγά από τον σοβαρό τραυματισμό στο γόνατο, αλλά και για τον Τζέιμς ΜακΆρθι, ο οποίος ήταν νοκ άουτ από τον Ιανουάριο, όταν έσπασε το πόδι του σε ματς με τη Γουέστ Μπρομ σε μία πολύ άτυχη (και σοκαριστική) στιγμή για τον Ιρλανδό διεθνή αμυντικό. Όλοι θεωρούνται για το ντεμπούτο τους στην φετινή σεζόν και η επιστροφή τους προκαλεί… ευχάριστες σκοτούρες στον Μάρκο Σίλβα, ο οποίος από την περασμένη εβδομάδα έλεγε: “περιμένουμε αρκετούς παίκτες να επιστρέψουν μετά από τη διακοπή και οι αποφάσεις μου θα είναι πραγματικά πολύ πιο δύσκολες”.

Παρασκήνια

Θέματα