Σε άσχημη αγωνιστική κατάσταση συνεχίζει να είναι ο Αλέξις Σάντσεθ. Σε συνέντευξή του στο BBC Radio5, ο παλαίμαχος ποδοσφαιριστής Ίαν Ράιτ, μίλησε για την εικόνα του Χιλιανού επιθετικού.
Αναλυτικά, ο Ράιτ είπε: «Αν ήμουν στην διοίκηση της ομάδας θα περίμενα να δω τι θα κάνει την υπόλοιπη σεζόν και μετά θα τον άφηνα ελεύθερο. Η Γιουνάιτεντ έχει επενδύσει ένα μεγάλο ποσό στον παίκτη, οπότε αυτό που σκέφτεται είναι το πώς θα έχει κέρδος από την επένδυση αυτή. Η ομάδα έχει πολλούς παίκτες που περιμένουν να πάρουν την ευκαιρία ώστε να καθιερωθούν στους βασικούς, όπως ο Ράσφορντ και ο Μαρσιάλ, πρέπει να ξεκαθαρίσει η κατάσταση. Στην Άρσεναλ έπαιζε με χαμόγελο και έβγαζε θετική ενέργεια, κάτι που δεν βλέπω τώρα».
Bet_John
Νικολαΐδης
Southern
Εξάσφαιρος